جسور، قدرتمند، اما ظریف

فصل بیستم – پارس خودرو به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین خودروسازان کشور تجربه همکاری با شرکت های بین المللی مانند نیسان، رنو وبرلیانس و … را دارد. این موضوع به این خودروساز کمک کرده تا خودروهایی با تکنولوژی روز و دانش فنی تولید کند.

به عبارت دیگر استفاده از تجربیات آنها در معرفی مهارت های تولید بر اساس استانداردهای کیفی جهانی، پارس هود را همواره از نظر کیفیت محصولات تولیدی پیشتاز کرده است، بر این اساس در سه ماهه پایانی سال جاری می باشد. این شرکت محصول جدیدی را در کلاس سدان روانه بازار کرده است که طبق استانداردهای جهانی با نام سهند به بازار عرضه می شود.

جسور، قدرتمند، اما ظریفسهند در بخش پیشرانه از موتور M15GSI استفاده می کند که از موتور پایه M15 توسعه یافته است. در این موتور بهبودیافته، با تغییراتی در سرسیلندر و سطح بالایی پیستون و با تغییر در محور سوپاپ و استفاده از فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ، بهبود کلی عملکرد موتور مانند افزایش نسبت تراکم، افزایش قدرت، افزایش گشتاور و بهبود مصرف باعث سوخت و آلودگی می شود.

علاوه بر این، تغییراتی برای بهبود عملکرد خنک‌کننده و سایر اجزای این موتور مانند منیفولدها، یاتاقان‌های ثابت و متحرک، رینگ‌های پیستون، کانال‌های بلوک سیلندر و … اعمال شد. همچنین موتور از فناوری هدایت دنده مطابق با استاندارد بین المللی EU65 برای کمک به راننده در انتخاب زمان بهینه تعویض دنده در شرایط مختلف استفاده می کند.

سهند از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و سیستم تعلیق یکپارچه در محور عقب در دپارتمان سیستم های دینامیکی استفاده کرده است. در خارج از سهند، چراغ های LED و چراغ های روز طبق استاندارد بین المللی شماره R67 اتحادیه اروپا، در کنار جلوپنجره شش ضلعی، ترکیب جالبی را تشکیل می دادند، چراغ های عقب باریک و تمام ال ای دی های به کار رفته برای آن. برای اولین بار در خودروهای داخلی با توجه به اینکه روی گلگیرها و چمدان ها چاپ خواهد شد.

در این میان، از دیگر موارد روی بدنه این خودرو که به زیبایی آن می افزاید، خطوط حجاری شده روی کاپوت، درهای جانبی، سپرها و درب صندوق است، البته از مدل سانروف در سقف و آینه های جانبی همسان و آنتن کوسه استفاده شده است. همچنین به ویژگی های آن می افزاید.

فضای داخلی سهند نیز جلب توجه می کند که می توان آن را در طراحی و نحوه قرارگیری تریم داخلی دو رنگ، داشبورد و صندلی ها مشاهده کرد. در همین حال، حتی طراحی جدید دریچه خروجی کولر گازی منحصر به فرد است.

تایید آزمایش کنترل پایداری را دریافت کنید

این خودرو که مراحل پایانی تست های استاندارد را پشت سر می گذارد، تست سیستم کنترل پایداری را با موفقیت پشت سر گذاشت و تاییدیه آن را دریافت کرد. بر این اساس با تلاش معاونت مهندسی پارس خودرو و شرکت های مگاموتور، مرکز تحقیقات و نوآوری گروه سایپا و نظارت سازمان ملی استاندارد ایران، آزمون جاده ای سهند ESC خودرو با موفقیت به پایان رسید. شرکت بارز در کرمان و با حضور ناظران.

سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) با کنترل لحظه ای نیروی ترمز چرخ ها در هنگام ترمزگیری شدید، پیچیدن یا لغزش، از غلتیدن خودروی راننده به داخل و خارج جلوگیری می کند و نقش مهمی در حفظ پایداری و ایمنی خودرو دارد. حمل و نقل

سهند یک سدان اقتصادی است که برای کلاس های مختلف مناسب است

سهند به عنوان یک سدان اقتصادی به بازار عرضه می شود. این خودرو در نسخه های دستی، اتوماتیک و دوگانه سوز به فروش می رسد و از امکانات این خودرو می توان به انتخاب مشتری، سیستم چند رسانه ای، سانروف، کروز کنترل، فرمان برقی با طراحی جدید، سنسور باران، ترمز اضطراری اشاره کرد. و دوربین عقب

اما صرف نظر از طراحی جدید، تجهیزات و فناوری های جدید به کار رفته در خودروی سهند، عملکرد مناسب این محصول اقتصادی متوسط ​​در مرحله نهایی تست و تست های استاندارد قرار دارد، بنابراین نتایج عملکرد در شرایط مختلف رانندگی و جاده نشان می دهد که با توجه به وزن خودرو، پارامترهای بهینه مصرف سوخت، حداکثر سرعت و زمان شتاب را ارائه می دهد. در نتیجه به نظر می رسد سهند به عنوان یک سدان کامپکت تولید داخل پتانسیل جذب جوانان را داشته و برای خانواده ها مناسب است.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما