Verifying that you are not a robot...

ایران به ارمنستان هشدار داد

مدیر کل اداره برنامه ریزی و تلفیق منابع آب و بودجه شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: اطلاعات لازم را به طرف ارمنی و پیمانکار داده ایم و از این نظر به نوعی در حال رصد آب هستیم. شرایط که هیچ خطری برای شهروندان ما وجود ندارد.

آفتاب نیوز :

عیسی بزرگ زاده درباره اقدامات ایران در مقابله با آلودگی رودخانه ارس توسط ارمنستان گفت: وضعیت کیفیت آب و به ویژه آلودگی خط قرمز وزارت نیرو ایران است، کارگروه های مشترکی داریم که کیفیت را بررسی می کنند و تذکرات لازم را دارند. . در سال های گذشته به طرف مقابل و پیمانکار معدن داده می شد.

وی افزود: پایش گروهی از سوی وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست در حال انجام است و تحقیقات تکمیلی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین اداره آب دامپزشکی در حال انجام است و به شدت موضوع را رصد می کنیم.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تلفیق منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران تاکید کرد: شبکه بسته جمع آوری آلاینده ها تحت فشار ایران تکمیل شده و سدهای دفن زباله و شبکه تکمیل شده است اما گاهی اوقات پیمانکار آن را نقض می کند. . از آنجایی که قیمت برق در طرف ارمنستان بالاست، معافیت از پرداخت بالا تخلف است. تذکرات لازم را به طرف ارمنی و پیمانکار داده ایم و از این منظر نیز نظارت داریم که شرایط آب به گونه ای باشد که خطری برای شهروندان ما وجود نداشته باشد.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما