خطای تاریخی استقلال و پرسپولیس روز جدید

اختلاف استقلال و پرسپولیس به بالاترین حد خود رسیده و این دو باشگاه دولتی که اشتراکات زیادی با هم دارند و فرصت کسب درآمد مشترک دارند، این روزها به جای ارتباط با یکدیگر به مصاف یکدیگر رفته اند. یحیی گل محمدی و یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با یکدیگر درگیری لفظی را آغاز کردند و سپس بیانیه ای را منتشر کردند. اتفاقاتی که معمولا با دخالت سران وزارت ورزش و آگاهی آنها جمع آوری می شود اما ناراحتی و بازتاب منفی جامعه هواداران این دو تیم را به خود جلب می کند.

در سال های اخیر پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس از رفتار هیجان انگیز و بعضاً بی ادبانه برخی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه ابراز نارضایتی می کنند و گاه عملاً شعارهای به شدت نامناسبی می شنویم که به هیچ وجه قابل توجیه نیست، اما پیر هستند چهره این دو واقعا آیا باشگاه ها فکر نمی کنند گاهی منشأ این رفتارهای نابهنجار اتفاقاتی است که در دل استقلال و پرسپولیس می افتد؟

تقابل لیدرها و مربیان “استقلال” و “پرسپولیس” به هر دلیل و با هر انگیزه ای قطعا تاثیر خود را در صحنه ها خواهد گذاشت. و وقتی کادر فنی و مدیران این دو تیم یک اشتباه قدیمی را تکرار می کنند و با این ادبیات نامناسب به یکدیگر اشاره می کنند، واقعا چه انتظاری از طرفداران این دو تیم داریم که روی سکو به یکدیگر احترام بگذارند؟

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما