بوژیدار رادوشویچ پول و جان پرسپولیس را می گیرد! روز جدید

باشگاه «پرسپولیس» پس از اظهارات غیرمنصفانه بوژیدار رادوشوویچ اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ پرداختن به این موضوع واقعاً به نفع این باشگاه نیست و نظر مردم در این مورد اشراف لازم را دارد. به هر حال، ما وقت خالی نداریم تا با مردم در این زمینه بحث کنیم. توضیح مختصری صرفا جهت شفاف سازی و پاسخگویی به هواداران و رسانه های محترم می باشد.

پول و جان پرسپولیس را می گیرد و بی احترامی می کند. آنچه او از پرسپولیس می خواهد بر اساس قوانین و مقررات فوتبال است، اما او به خوبی می داند که در واقع برای کاری که انجام نمی دهد که خون پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی است، این سرمایه ها را می نوشد.

از سوی دیگر همچنان تعجب می کنیم که چرا قرارداد یک بازیکن ذخیره چند ساله در آستانه بازنشستگی از فوتبال با روندی افزایشی بسته شد؟ همچنین قرارداد این بازیکن به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش در دوران هدایت قبلی باشگاه فسخ شد. دولت فعلی از ابتدا فقط به دنبال راه حلی برای این مشکل بود. برای پرداخت چند مرحله ای در این زمینه با او توافق شد و از سوی رادوشوویچ حرکت مثبتی بود اما شاید کمترین کاری بود که او باید از نظر اخلاقی برای پرسپولیس و هوادارانش انجام می داد. از همان ابتدا نیروهای آگاه از روحیه این بازیکن در باشگاه هشدار دادند که او تلاش خواهد کرد تا موضوع غرامت 200 هزار یورویی را در اسرع وقت فعال کند. با این حال راه دیگری وجود نداشت. حالا مشکلات ناشی از تحریم های بانکی او را رغبت کرده است. بنابراین ما غم او را درک نمی کنیم. او باید خوشحال باشد که بتواند 200 هزار یورو دیگر از پرسپولیس و هوادارانش بگیرد. آیا نگران این هستید که هواداران پرسپولیس در مورد شما چه فکری کنند؟ همینطوره ما حرف نزدیم الان هم اگر این مسائل را مطرح نمی کرد ما چیزی نمی گفتیم. ما هم از گفتن این سخنان راضی نیستیم. آنچه این روزها هواداران و تحلیل گران در رسانه ها و شبکه های اجتماعی گفتند و نوشتند زیر دست ما نیست. او می داند که نیست. پس چرا اینقدر تند و ناعادلانه از پرسپولیس حرف می زند خارج از درک ماست.

«پرسپولیس» از ابتدای امضای قرارداد حسن نیت خود را نشان داد. وی همچنین باید بگوید مشکل تحریم نیست زیرا جای ما نیست که بدانیم به دلیل تحریم ها به منابع و درآمدهای ارزی خود دسترسی نداریم. نمی داند یا می داند و وانمود می کند که این 650 هزار دلار با چه تلاش و کوششی و با چه تلاش و فشاری خریداری شده است. در آن زمان غرامت 200 هزار یورویی تاخیر چند روزه را از حساب 35 هزار یورویی فعال کرد. در حالی که فوتبالیست های اینجا در زمین می میرند و به دلیل بی عدالتی هایی که در فوتبال وجود دارد نمی توانیم حق و حقوق آنها را به موقع پرداخت کنیم، او می تواند روی پای خود بایستد و از این پول لذت ببرد، اما چرا قداست پرسپولیس را می شکند؟ خوب آیا این پول ناگهانی و آسان آنقدر سرگرم کننده نیست که لذت توهین ها و حاشیه های پرسپولیس را هم به آن اضافه کنیم؟

اما با توجه به موضوعات مطرح شده، توضیح نکاتی ضروری است. چطور می گوید باشگاه فیش جعلی داده است در حالی که اگر فیفا به این نتیجه می رسید باید این 35 هزار یورو را به 400 هزار یورو اضافه می کرد. فقط یک تصمیم فیفا تایید می کند که مدارک ما پذیرفته شده است. همچنین هر مدرکی که باشگاه ارائه می کرد، سندی بود که شرکت صرافی ارائه می کرد. این شرکت تمامی پرداخت های مرحله اول و سوم را با موفقیت انجام داده است. هر مرحله به چند بخش تقسیم شد. فقط 35000 دلار آخر مشکل داشت. سند ودیعه هم برای ما ارسال شد و برای بوقیدار و وکیلش هم فرستادیم. گفتیم که واریز شده است. وکیل بوقیدار گفت که دریافت نکرده اند. وقتی پول در حساب عقب افتاد و مشکلی پیش آمد، پرداخت به روش دیگری انجام شد، همین. او همچنین کل جایزه 200000 دلاری سوم را به خانه برد. چه دروغ ها و درخواست های بی پاسخی گفته شده است؟ تصمیم فیفا نیز این نکته را تایید می کند. ما در واقع انتظار داشتیم این بازیکن با توجه به دریافتی های گذشته اش دستمزد کمتری دریافت کند. حالا هم نمی خواست کوتاه بیاید و ما هم چیزی نگفتیم، اما این توهین و تهمت دیگر قابل قبول نیست.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما