شکایت گل محمدی از کلونوی و تاج


آفتاب نیوز :

سرمربی «پرسپولیس» می گوید پیکان تیم آبرومندی را نشان داد اما تجربه تیمش او را جذب کرد.

یحیی گل محمدی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر گفت: هواداران با حضور خود شور خاصی به این بازی دادند. بازی آسانی نبود. نیمه اول را خوب شروع کردیم و گل زدیم. بعد از آن پیکان خوب کار کرد و دو سه موقعیت خوب خلق کرد. آنها می توانستند نیمه اول را ببرند و بازی را ترک کنند. پیکان تیم آبرومندی است و من این تیم را با کیفیت دیدم اما تحت الشعاع تجربه بازیکنان ما قرار گرفت. در نیمه دوم توانستیم بر بازی مسلط شویم و در حمله صبر خوبی از خود نشان دادیم. تحت فشار حملات باعث خطای حریف شدیم و موفق به گلزنی شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما امروز نشان دادند که کیفیت خوبی دارند و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. بازیکنان من شایسته تقدیر هستند و خوشحالم که باعث افتخار هواداران هستند. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم و به هدفمان رسیدیم.

وی درباره مصدومیت و غیبت پورعلی گنجی از میادین گفت: از مصدومیت او بسیار ناراحت هستیم. این پیروزی را به او، یاسین سلمانی و بازیکنان جوانمان تقدیم می کنیم. این یک شوک بسیار بد برای همه ما بود و هنوز هم نمی توانیم باور کنیم که برای او اتفاق افتاده است. متأسفانه حتی یک عذرخواهی یا یک دلجویی کوچک هم از فدراسیون نگرفتیم. این بازیکن در تیم ملی کشورمان بازی می کرد و این اتفاق افتاد. خیلی راحت از پسش برآمدند و حتی عذرخواهی هم نکردند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: ما یک تیم هستیم و دیدید که امروز میلاد سرگی چطور بازی کرد. نقش همه بازیکنان مشخص است و در تیم ما یک قالب تعریف شده است که همه می دانند باید چه کار کنند. امیدوارم مجروحان ما بیایند. شرایط سخت است اما ما یک تیم هستیم و هدف داریم. ما می جنگیم و به هدف خود می رسیم.

وی در خصوص شایعات اخیر و احتمال جدایی اش از پرسپولیس گفت: ترجیح می دهم در مورد مسائل فنی صحبت کنم اما به هر حال صحبت خاصی با باشگاه نداشته ام و البته تغییری هم ندیده ام. در طول این زمان. ما یک تیم کامل هستیم و باید برای هدفمان بجنگیم. با این رویکرد و تفکر می توان بسیاری از مشکلات را در وجود آنها حل کرد. این ارتباط خوب بین بازیکنان و هواداران باعث می شود بسیاری از مشکلات را حل کنیم. همه بازیکنان ما همه چیزشان را می دهند و پرسپولیس هم همین است.

گل محمدی در خصوص میزبانی این دیدار در قزوین افزود: نبود ورزشگاه خوب روی کار تاکتیکی ما تاثیر منفی می گذارد. به هر حال می خواستیم ورزشگاه چمن خوبی داشته باشیم. چمن کمی بلند بود، اما خیلی بهتر از آزادی بود. جا برای بهبود و نگهداری بیشتر وجود دارد. از همه مسئولان این شهر تشکر می کنم. یکی از همکارانم را فرستادم اینجا و بعد از رضایتش به قزوین آمدیم. زمین مورد تایید ماست.

وی درباره استفاده از مهاجمان تیمش در خط حمله گفت: بستگی به آمادگی بازیکنان و شرایط بازی دارد. شهاب امروز بازی خوبی انجام داد و فکر می کنم تاثیر مثبتی در روند گلزنی او داشته باشد. دیگر بازیکنان هم امروز زحمت کشیدند تا شهاب به گل برسد.

پرسپولیس درباره روند قهرمانی و رقابت با سپاهان و استقلال گفت: ما یک تیم هستیم. این تیم نه تنها از بازیکنان و مربیان تشکیل شده است. باشگاه و مدیریت باید کمک کنند و همه باید کار خود را به درستی انجام دهند. ما توقع زیادی نداریم و فقط منتظریم تا به قول خود عمل کنند. باید اعتماد به نفسم را پایین بیاورم، شخصیت و عصبانیت و آشتی ام را پایین بیاورم تا عده ای به خود بیایند. در صورت نیاز دوباره تکرار می کنم. ما نیاز به توجه داریم و باید اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: هیچکس خارج از قراردادش پولی نخواست. ببینید سطح قرارداد بازیکنان ما با سایر تیم ها چقدر متفاوت است. این جوایز به دلیل قهرمانی فصل قبل فعال می شوند. من نمی خواهم بحث را به مسائل مالی بکشانم. راستش ما شرایط مالی جامعه را درک می کنیم اما نکته اینجاست که برای خوشبختی مردم هم تلاش می کنیم. آنها منتظر ما هستند و ما نیز منتظر انجام تعهداتمان هستیم.

سرمربی «پرسپولیس» با بیان اینکه قراردادی با تیمش ندارد و بدون قرارداد به قزوین آمد، گفت: عصبانی نیستم، آن را لغو کردم. هیئت مدیره بعد از جلسه چیزی به من اعلام نکرد. همه بازیکنان ما در حفظ آرامش ذهن خود مشکل دارند. ما فقط می خواهیم تعهدات انجام شود. ما باید با هم در مسیر موفقیت باشیم، اما آنچه می بینیم اینطور نیست.

او درباره باخت مهاجمانی مثل الکسیر و موگانلو گفت: سپاهان کار درستی کرد و پول خرج کرد و به آن رسید. من با این مشکلی ندارم و آنها کار حرفه ای انجام دادند. آنها امکانات و پول دارند و شرایط را برای جذب بازیکن فراهم می کنند. من می گویم باید به «سپاهون» کمک کرد تا بازیکنان بهتری جذب کند تا قهرمان آسیا شود. این همان معنای بازی جوانمردانه مالی است. هر کسی که می تواند از منابع درآمد استفاده کند باید همین روند را دنبال کند. به نظر من با این قوانین سختگیرانه تیم های ایرانی در مقابل تیم های آسیایی ضعیف شده اند. باید بتوانیم بازیکنان چند میلیون دلاری را جذب کنیم.

گل محمدی ادامه داد: عیسی می خواست بعد از پایان قراردادش بماند اما باشگاه اجازه نداد یا شاید اتفاق خاصی افتاد که نتوانستیم او را نگه داریم. من دیدگاه مثبتی نسبت به او داشتم و در این مرحله او می تواند به ما کمک کند. در کل به نظر من باید شرایطی برای نجات حضرت عیسی ایجاد می شد اما اینطور نشد.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما