Verifying that you are not a robot...

عزیزمحمدی مدیرکل مجتمع الماس آرتاویل شد

تیتر 20- محمد حسین گمی راد معاون برنامه ریزی، بودجه و کنترل شرکت های سرمایه گذاری معدنی و متالورژی ضمن قدردانی از زحمات حسن اصغرزدا، روند پیشرفت پروژه در حال ساخت این شرکت را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شرکت الماس آرتاویل الماس. یکی از 48 پروژه محرک های پیشرفت در ایران است که بسیار مهم بوده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. وی افزود: تلاش و تلاش مهندس اصغرزدا در پیشبرد اهداف شرکت قابل توجه است و قطعا از انرژی و تجربیات ایشان در سایر شرکت ها و پروژه ها استفاده خواهیم کرد. با توجه به اینکه مهندس عزیزمحمدی در مدت فعالیت خود به عنوان مدیر عامل شرکت “ایریته” به عنوان یکی از سهامداران این پروژه با روند اجرای این پروژه آشنایی کامل داشته و دارای تجربه و سوابق عملکرد خوبی در این زمینه و همچنین در کارگاه اردبیل امیدواریم این پروژه پیش برود با قدرت و جدیت بیشتر ادامه دهید.

عزیزمحمدی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی معدن از دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک) و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی است. از مهم ترین سوابق مدیریتی وی می توان به مدیریت شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک)، مدیریت و اجرای پروژه های متعدد در قرارگاه خاتم الانبیا، رئیس سازمان صنایع و معدن آذربایجان غربی، مدیریت و اجرای پروژه های متعدد در قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی، … عضو شورای مرکزی ایران ساماندهی سازمان نظام مهندسی معدن کشور و دفتر توسعه منطقه ای ایدرو و همچنین رویدادهای متعدد در ایمیدرو مورد اشاره قرار گرفت.

شایان ذکر است پروژه ساخت واحد احیای مستقیم شرکت الماس آرتاویل یکی از چهل و هشت پروژه رانندگان پیشرفته ایران است که با هدف ایجاد ظرفیت اسمی تولید 1.1 میلیون تن در حال اجراست. از آهن اسفنجی . طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه معدن و متالورژی، حسن اصغرزدا به عضویت هیئت مدیره مجتمع فولاد خراسان منصوب شد.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما