قیمت موتور برق بنزینی در بازار ایران هوندا، هیوندای، گرین پاور، لانسین

به طوری که موتور برق های بنزینی اضطراری بر خلاف نوع دیزلی که کاربرد صنعتی دارند، برای استفاده در ساختمان های مسکونی کاربرد دارند. قیمتموتور برق بنزینی در مقایسه با دیزلي کم صدا بسیار مناسب تر است. این در حالی است که با توجه به قیمت بالاتر بنزین نسبت به دیزل ، استفاده از موتور برق های بنزینی در طولانی مدت، هزینه زیادی به همراه دارد. با این حال توصیه می شود پیش از اقدام به خرید ، مشاوره لازم در ارتباط با انواع موتوربرق دریافت شود.

مزیت استفاده از موتور ژنراتور‌های گازی استفاده از سوخت ارزان،‌ تهیه آسان و بی دردسر،‌ بدون نیاز به مخزن، آلایندگی بسیار پایین می‌باشند.

برای تنظیم و راه اندازی موتور ژنراتور برق از پنل کنترلی استفاده می شود. موتور برق را عموماً براساس سوخت مورد استفاده‌ی آن و نیز نحوه‌ی راه‌اندازی دستگاه تقسیم‌بندی می‌کنند. در نوع هندلی بوسیله سیم هندل و کشیدن آن موتور شروع به کار می کند و در نوع استارتی، موتور توسط باتری که در هنگام استفاده از موتور برق شارژ شده است روشن می شود. واقعیت این است که این دستگاه ها جریان الکتریکی را ایجاد نمی‌کند بلکه از انرژی‌های موجود برای ایجاد حرکت بارهای الکتریکی در سیم‌پیچ‌ها استفاده می‌کند.

هنگامی که شما قصد خرید دارید باید ابتدا توان مورد نظر یا همان ولتاژ مورد نظر خود ونوع کاربردی که ازآن درنظر دارید به جستجوی محصول مورد نظر خود باشید. در دستور کار یا بروشور هر دستگاهی وات موردنیاز برای شروع و کارکردن وجود دارد. اگر فقط ولت و آمپر نوشته شده، شما می‌­توانید وات را از حاصل‌ضرب ولت در آمپر به دست آورید. وات شروع فقط در ابتدا نیاز می‌­شود و فقط یک آیتم در یک‌زمان شروع خواهد شد؛ بنابراین، با انتخاب بالاترین وات شروع بین آیتم­ها، شما تضمین می­‌کنید که برای کار تمام آیتم‌­های موردنیاز، وات کافی خواهید داشت.

موتور برق

اگر باغ کوچکی دارید، یک موتور برق کوچک و قابل حمل کافی خواهد بود. اگر باغ بزرگی دارید، به یک موتور برق بزرگتر و قدرتمندتر نیاز خواهید داشت.

قیمت موتور برق استریم بی صدا

خواستم بدونم علائم خرابی سنسور دور موتور چیه؟ لطف میکنید یه راهنمایی کنید ببینم علت از چیه. موتور برق جهت تولید برق به سوخت احتیاج دارد، اما اطمینان حاصل کنید که تنها هنگام استفاده از موتور برق و قبل از روشن کردن ژنراتور این شیر باز باشد.

اختلاف قیمت این دستگاه‌ها بسیار زیاد است و گاهی به چند ده میلیون تومان هم می‌رسد. نحوه انتخاب موتوربرق مناسب باید به‌گونه‌ای باشد که توان مصرفی لازم را با حداقل قیمت تأمین کند.در ابتدا لازم است تا توان مصرفی دستگاه‌هایی را که قرار است به ژنراتور متصل شوند، به طور دقیق محاسبه کنید.

امروزه برای استفاده از وسایل برقی در فضاهایی خارج از بافت شهری مانند ویلاها، باغ‌ها، استخر و آب نماها که از شبکه سراسری برق بی بهره هستند از موتوربرق استفاده می‌شود. در زمان قطع برق شبکه سراسری نیز برای تأمین برق اضطراری دستگاه‌های کوچک یا خانه‌های مسکونی، مطب پزشکان و موارد مشابه، موتوربرق مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از اجزای موتور برق بنزینی بخش مخزن یا باک موتور است که ورود و ذخیره سوخت موتور ژنراتور برق از این قسمت تامین می شود.

توجه داشته باشید که موتور برق حرارت زیادی تولید می کند بنابراین باید در محلی قرار داده شود که حرارت آن بتواند به درستی از بین برود.

چرا که این سوخت تعیین کننده میزان و مقدار ساعتی است که دستگاه می تواند بدون توقف کار کرده و انرژی تولید کند. از ژانراتورهای دیزل که با سوخت گازوئیل کار می‌کنند در صنایع و مصارف با زمان و توان کارکرد بالا استفاده می‌شود.

موتور برق گازی، موتور برق بنزینی و موتور ژنراتور گازوئیلی از انواع موتور برق‌های موجود در بازار هستند که هر یک از آن‌ها سوخت مربوط به خود را دارند. عملکرد این نوع موتورهای برقی که به آنها دیزل ژنراتور نیز گفته می شود، تقریبا مانند نوع بنزینی است با این تفاوت که گازوئیل به مراتب از بنزین ارزان تر است. با این حال احتراق و در نتیجه راه اندازی موتور برق در نوع بنزینی سریع تر از نوع دیزلی صورت می گیرد.

همچنین، توانایی این نوع موتور برق خانگی در تأمین بار بالا محدود است و نمی‌تواند با تقاضای انرژی بسیار بالا مانند یک موتور برق خانگی با سوخت فسیلی سازگاری داشته باشد. این نوع موتور برق خانگی برای استفاده در صنایع بزرگ، ساختمان‌های اداری و برج‌های بلند مناسب است.

به موتورهایی که در درون محفظه احتراق آن ها مخلوط و ترکیبی از اکسیدکننده و سوخت می سوزند، درون سوز می گویند. نتیجه این سوختن و احتراق، تولید گازهایی با دما و فشار بالا است که وقتی این گازهای داغ منبسط می شوند، پیستون موتور به حرکت در می آید و شروع به کار می کند. کارخانه هواسدان در سال 1990 تاسیس شده و تمرکز خود را بر روی تولید و فروش دستگاههای کشاورزی و صنعتی گذاشت. امروزه تولیدات کارخانه هواسدان بر چندین بخش تبدیل شده و شامل موتور برق، موتور ، پمپ آب و دستگاههای کاشت و برداشت محصولات کشاورزی می باشد که در چین و 80 کشور دیگر به فروش می رسد.

به راستی انتخاب هر محصولی در بازار امروزی بسیار پیچیده و طاقت فرسا به نظر می آید، به همین دلیل انواع موتور برق و ژنراتور بدلیل گستردگی در کیفیت و قیمت هم از این قاعده مستثنی نیستند. حالا که به نحوه انتخاب موتوربرق و فاکتورهای کلیدی در خرید این دستگاه آشنا شده‌اید، می‌توانید مدلی مناسب با نیاز خود را از مجموعه ابزارینو تهیه کنید.

عملکرد این دستگاه برعکسِ الکتروموتور است و به وسیله‌ی آن انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود. با این حال، شباهت‌های موتور برق و الکتروموتور بسیار زیاد می‌باشد. منبع تأمین انرژی مکانیکی در موتور برق ممکن است توربین بخار، توربین بادی، چرخ آبگرد، موتور احتراق داخلی یا غیره باشد.

نکات مهم در انتخاب موتور برق

موتور برق‌‌ ها در مدل‌های متنوع و مختلفی عرضه می‌شوند که هر کدام با ویژگی‌های خاص عرضه می‌شوند. پس برای اینکه یک موتور برق باصرفه تهیه نماییم ابتدا باید نیازها و ویژگی‌های مورد نیاز خود را بشناسیم و مطابق با آن‌ها موتور ژنراتور مناسب را انتخاب کنیم. موتور برق‌ها در مدل‌های مختلف بنزینی، دیزلی، موتور برق خانگی،‌ موتور برق سایلنت‌دار کوچک و صنعتی عرضه می‌شوند. در ادامه در مورد فاکتورهای یک انتخاب خوب و راهنمای خرید موتور برق توضیح خواهیم داد.

اگر علت برق ندادن موتور برق بنزینی، وجود مشکل در هر یک از این قطعات و مدارها باشد، حتماً باید عوض شود تا از این مشکل رهایی یابید. در برخی موارد ممکن است آرمیچر موتور را نگه دارد و آن را از کار کردن بازدارد که گفته می شود آمپر می کشد. علت این مشکل خرابی آرمیچر است و باید آن را تعویض کنید تا علت برق ندادن موتور برق بنزینی رفع شود.

قیمت موتور برق استریم سایلنت، به دلیل برق ثابت و لرزش کم و بدنه مقاوم مناسب است. دستگاه مولد برق یا همان موتوربرق، عهده دار تامین برق مورد نیاز شما در شرایط اضطراری است. بنابراین اصلی ترین کاربرد موتوربرق، تامین الکتریسیته بدون نوسان در یک بازه زمانی محدود است، تا اختلالی در امور روزمره شما حین استفاده از تجهیزات برقی پیش نیاید.

نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که راه ‌اندازی موتور-ژنراتورها معمولاً 8 تا 15 ثانیه طول خواهد کشید و پس از آن می ‌توانند به خوبی برق مصرف‌ کننده ‌ها را تأمین نمایند.

البته قابل توجه داشته باشید که گاز سوز چندان پاسخ گوی مناسبی برای مشتریان خود در چند سال اخیر (با توجه به نوع گاز موجود در ایران) نبوده است. یک راه ساده برای آنکه بدانید به چه موتور برقی با چه توانی نیاز دارید مشخص کردن توان وسایلی است که می خواهید استفاده کنید. نکته ای که باید توجه کنید این است که اگر تعداد وسایلی که می خواهید روشن کنید بیشتر باشد به همان نسبت به موتور برق بزرگتری نیاز پیدا خواهید کرد. اینورتر به معنای معکوس کننده بوده و دستگاه اینورتر، برق DC را به برق AC تبدیل می کند.

با سلام
در صورت خرابی (یا سوختن) سنسور، در اکثر خودروها موتور خاموش شده و روشن نمی‌شود. البته در بعضی از مدل‌ها مانند سنسور دورموتور طرح زیمنس با خرابی سنسور، خودرو به کمک سنسور موقعیت میل سوپاپ روشن شده ولی دور موتور از 3000rpm بالاتر نمی‌رود. البته امکان دوگانه سوز کردن موتور برق وجود دارد، بدین‌ترتیب امکان فعالیت موتور برق با بنزین و گاز به‌وجود می‌آید که این موضوع باعث افزایش انعطاف‌پذیری می‌شود. گازوئیل بهترین انتخاب برای موتور های بزرگ است و بیشترین کارایی را وقتی در مقادیر زیاد و در مخازن بزرگ بار‌شده باشد دارد.

  • به عنوان مثال اگر الکتروپمپ یا هر گونه وسیله‌ای را که از الکتروموتور القایی استفاده می‌کند در نظر بگیرید،‌ در هنگام روشن شدن توانی معادل 5 برابر جریان نامی را مصرف می‌کند.
  • اگر مصرف شما به گونه ای است که صرفا برای وسایل خانگی ویلا نیاز به برق دارید بهتر است از دستگاه هایی با توان پایین تر استفاده کنید.
  • در موتور برق گازی از گاز به‌عنوان سوخت استفاده می‌شود که کم‌خطر و کم‌هزینه‌تر از دو مدل دیگر است.
  • نحوه کار این ژنراتور به این صورت است که مخلوط هوا و سوخت آن‌قدر فشرده می‌شود که دمای مخلوط بالا می‌رود.
  • راد دیزل با تکیه بر دانش،تخصص و تجربه کارشناسان متعهد خود در زمینه‌ی واردات انواع ژنراتور تک، ژنراتور گازسوز، دیزل ژنراتور، موتور برق،لوازم یدکی  دیزل ژنراتور و… است.

اما موتور برق خانگی با ظرفیت کمتر نیز برای برخی کاربردها مناسب هستند، مثلاً برای تأمین برق یک خانه کوچک یا موارد کم مصرف. در این مطلب دلایلی را که می توانند علت برق ندادن موتور برق بنزینی باشند، مطرح کردیم. موتور برق های آروا دارای گارانتی بلندمدت هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل برای دستگاه، می توانید از سرویس خدمات آروا استفاده نمایید و تعمیر موتور برق خود را به تعمیرکاران با تجربه آروا بسپارید.

به طور کلی این سیستم وظیفه بالانس مقدار جریان ولتاژی که از سیستم خارج می شود و همچنین عمل قطع جریان در صورت ایجاد نوسانات را در صورت نیاز بر عهده دارد. ضرورت استفاده از کانوپی به علت صدای زیاد موتور برق ها، مخصوصا موتور برق های بزرگ که می توانند یک منبع آلودگی صوتی باشند بیشتر احساس می گردد و دستگاه را تبدیل به موتور برق سایلنت می کند. وجود کانوپی در موتور برق در مکان هایی مانند ساختمان ها و مجتمع‌های مسکونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موتور کیپور را می توانید به صورت اینورتر دار، کانوپی دار و همچنین کیفی و معمولی تهیه فرمایید.

این نوع موتوربرق به دلیل عملیات احتراق داخلی دارای سروصدای زیادی است. با این حال با توجه به قیمت مناسب دستگاه موتور برق دیزلی اضطراری ساختمان و همچنین سوخت آن، می توان با پرداخت هزینه بیشتر و خرید نمونه های بی صدا مشکلات مربوط به آلودگی صوتی را به حداقل رساند.

وستینگهاوس معمولا به عنوان برندی شناخته می‌شود که محصولات ساده‌ای تولید می‌کند که هم توسط حرفه ای‌ها و هم افراد غیرحرفه‌ای قابل استفاده است. دورومکس یکی دیگر از برندهای آمریکایی است که به طور کامل بر روی تولید ابزارهای برقی و تجهیزات مهندسی متمرکز است. این شرکت یکی از تولیدکننده‌های موتور برق با استارت الکتریکی است.

موتور برق لانسین به جرات می توان گفت یکی از بهترین برند های موجود در بازار است این برند سفارش کشور اروپا به خصوص آلمان می باشد. این موتور برق توسط کشور چین ساخته و به بازار جهانی عرضه می گردد.

موتور برق گازسوز به دلیل نوع سوخت، کم‌مصرف است و باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود. البته نکته مهم این است که منبع سوخت آن به سادگی در دسترس نیست و همین نکته بعنوان یکی از بزرگترین معایب موتوربرق گاز سوز بیان میشود. در حقیقت ساختار موتور برق و مکانیزم موتور برق گازسوز به گونه ای طراحی شده است که کم‌مصرف باشد، و آلاینده‌های کمتری وارد هوا کند. از جمله سایر ویژگی‌های موتور برق گازسوز می‌توان به بی خطر بودن آن اشاره کرد.

برای سرویس فیلتر هوا می‌توانید آن را با آب و صابون بشویید و سپس آن را خشک کرده و در جای خود قرار دهید.

  • تنوع بالایی داشته و برای انتخاب و خرید موتور برق، دست مشتریان کاملاً باز است.
  • ژنراتور ها معمولاً دارای نشانه‌گری برای مشخص کردن میزان سوخت خود هستند.
  • در این قسمت قصد داریم موتور برق ارزان موجود در بازار را با توجه به نوع سوخت مصرفی طبقه بندی کنیم تا بتوانید بهترین موتور برق ارزان را با توجه به محل استفاده و نوع آن با توجه به مزایا و معایب هر کدام انتخاب و نصب کنید.
  • تنها مزیت موتور برق دیزلی، مصرف سوخت بهینه می باشد، موتور برق گازوئیلی 7 کیلووات، در 8 ساعت کار 8 لیتر گازوئیل مصرف می کند؛ اما موتوربرق بنزینی 7 کیلووات، 16 لیتر بنزین در 8 ساعت کاری استفاده می کند.
  • برای قرار دادن و نصب کردن دستگاه موتور برق بهتر است سطحی نرم و صاف مانند چمن و یا سطح خاکی انتخاب شود و یا بر روی سطوح ناهموار و سفت تر، از پوشش پلاستیکی و یا موکت برای پوشاندن سطوح استفاده شود.
  • انتخاب سایز ژنراتور برق بستگی به میزان مصارف دستگاه های شما دارد.

راشاماشین در ادامه مطلب به  بررسی مهمترین عوامل در انتخاب بهترین موتور برق های موجود در بازار می پردازد.

موتور برق

موتور برق انواع و اقسام بسیار مختلفی دارد که یکی از آن ها موتور برق نفتی است. در این مقاله از وب سایت نیکا کورپ قصد داریم تا به بررسی موتور برق نفتی بپردازیم و اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

البته قابل ذکر می باشد که، در بازار موتور برق ایران موتور برق ژاپنی دست دوم موجود است و به دلیل تحریم ها، ژنراتور ژاپنی نو وارد نمی گردد. موتور برق لانسین بنزینی 6500، یکی از بهترین موتور برق های بنزینی با توان ثابت 5 کیلووات می باشد.

به‌عنوان مثال در بخش‌های حساس مراکز درمانی بهره‌گیری از یک سیستم برق اضطراری مانند موتور برق بنزینی می‌تواند باعث نجات افراد شود.

در حالی که موتور برق بنزینی نیاز به تعویض سالانه سیستم تهویه و شارژ دوره ای تانکر سوخت دارد در نتیجه موتور ژنراتور گازسوز هزینه جاری کمتری را به مصرف کننده تحمیل می کند. دستگاه هایی که با استفاده از سوخت هایی مانند بنزین و گازوئیل نیروی مکانیکی را طی فرآیندی مشخص به جریان الکتریکی تبدیل می کند ژنراتور برق نامیده می شوند. از این جریان الکتریکی تولید شده، هنگام قطعی برق، و در مکان‌هایی که دسترسی به برق امکان‌پذیر نیست استفاده می‌شود.

ضرورت استفاده از کانوپی به علت صدای زیاد موتور برق‌ها، مخصوصاً موتوربرق‌های بزرگ که می‌توانند یک منبع آلودگی صوتی باشند بیشتر احساس می‌گردد و دستگاه را تبدیل به موتور برق سایلنت می‌کند. وجود کانوپی در موتور برق در مکان‌هایی مانند ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای ساده تر شدن موضوع می توان گفت وظیفه اصلی AVR  ، تنظیم ولتاژ خروجی ژنراتور برای سیستم می‌باشد. موتور برق‌ها از لحاظ شاسی به دو دسته کانوپی دار و بدون کانوپی (اوپن) تقسیم می‌شود.

موتور برق

این موتورها بهترین پیشنهاد برای روستاها یا مکان های دورافتاده هستند که تأمین سوخت در آن ها به راحتی امکان پذیر نیست. سیستم راه اندازی موتور برق یا دیزل ژنراتور برای برق اظطراری هم می تواند به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک باشد. در موتور برق  نوع دستی ، در زمان بی برقی یک اپراتور موتور برق را روشن میکند و آن را وارد مدار برق میکند.

وظیفه دینام در موتورهای دیزلی این است که سوخت (در اینجا گازوئیل) را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند و باعث حرکت قطعات متحرک موتور برق و حرکت الکترون‌ها در مدار می‌شود. در برخی مواقع ممکن است برای مدت طولانی از ژنراتور استفاده نشده باشد و با برق ندادن موتور برق روبرو شوید. اگر زمان طولانی است که ژنراتور را روشن نکرده اید و خاموش بوده است، احتمالاً دلیل آن خالی شدن بخش القایی الکتریسیته موتور برق است. راهکار برطرف کردن این موضوع به کار بردن طریقه شوک ‌دادن به ژنراتور موتور برق بنزینی است که باید روش خاصی را برای آن به کار برد.

در نهایت لازم به ذکر است تعمیر موتور برق کاری پیچیده است و نیاز به آموزش‌های ویژه دارد. بنابراین اگر از مهارت خود برای تعمیر دستگاه معیوب مطمئن نیستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره و راهنمایی متخصصان در این زمینه استفاده کنید. تمامی موتور برق های هواسدان دارای حداقل 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

بهتر است؛ پس از 8 ساعت کار، موتور برق به مدت نیم ساعت تا 1 ساعت خاموش گردد و سپس دوباره از آن استفاده کرد، با این کار طول عمر ژنراتور بنزینی بالا می رود. مجموعه «آبیاران پویان آذر» یکی از بزرگترین تامین کنندگان عمده تجهیزات صنعتی در داخل کشور است که عرضه با کیفیت‌ترین محصولات از معتبرترین برندهای شناخته شده بین‌المللی را در طول 50 سال فعالیت تجاری خود برعهده داشته است.

موتور برق

موتور برق ها انواع مختلفی دارند، که بر اساس ویژگی های مختلف آنها دسته بندی میشوند. نیاز به موتور برق ها در زمان قطعی برق در مکان های خاص مانند بیمارستان ها، ادارات، در مکان هایی که منبع برق در دسترس نیست و محل هایی که به برق شهری متصل نیستند بیشتر احساس می شود. موتور برق هیوندای اینورتر نوع دیگر از موتور برق هیوندای می باشد که برق نوسان دار AC را به برق DC ثابت تبدیل می کند و دوباره برق DC ثابت را به برق بدون تغییر ولتاژ و جریان AC تبدیل می کند. یعنی برق نوسان دار AC را به برق بدون نوسان DC، تبدیل می کند و دوباره برق ثابت DC را به برق AC می کند.

اکثر آدمها برای پیدا کردن شغل مناسب به هر دری میزنند و در کلاس ها و دوره های مختلف شرکت میکنند که زمان و پول زیادی را صرف آنها می کنند، دوره هایی بی تاثیر که باعث سرخوردگی و دلزدگی این افراد می شود.

مولفه‌های توان خروجی دستگاه، برند و خصوصیات فنی به خصوص نوع استارت (استارت هندلی ارزان‌تر از استارت الکتریکی است)، قیمت یک موتور برق را تعیین می‌کند. با توجه به این مسئله ی مهم و تامین سوخت مورد نیاز، می بایست دستگاه مناسب را انتخاب نمود.

درحالیکه تعمیر و نگهداری موتور بنزینی مشابه، بعد از حدود 6000 الی ساعت کارکرد بایستی انجام بگیرد. موتور برق گازسوز به دلیل نوع سوخت نسبت به سایر موتورها کم مصرف است و آلودگی کمتری نیز تولید می کند. همچنین موتور گازسوز دارای هزینه های کمتری نسبت به موتوربنزینی می باشد. وجه تمایز موتور گاز سوز نسبت به سایر موتور برق ها بی خطر و ایمن بودن آن می باشد.

توان تولید شده توسط این مدل از موتور برق، بین ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ وات می باشد. همچنین موتور برق اینورتر سایز متوسط، وزن بالایی نداشته و وسایل و تجهیزات در این مدل، به طور مستقیم به موتور برق وصل می شوند. جابجایی و حمل و تقل آسان یکی از معیارهای مهم به ویژه برای مصارف سبک و خانگی است.

فرایند احتراق در موتورهای درون سوز که نهایتا منجر به تولید برق می شوند، براساس ترکیب سوخت و هوا است. معمولا در موتور برق از موتور درون سوز تک سیلندر و چهارزمانه یا در ابعاد کوچکتر از موتور دو زمانه استفاده می شود. براساس حجمی که موتور احتراق داخلی دارد، ظرفیت باک سوخت نیز تعیین می شود.

آهنگ جدید

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.