مبین نت توسعه اپلیکیشن های هوش مصنوعی را در دستور کار قرار داده است

عنوان 20 – این کنفرانس با هدف بحث در مورد مشکلات، راه حل ها و آخرین تحولات DT و Industry 4.0 و 5.0 برگزار شد و کارشناسان ملی و سخنرانان بین المللی در این زمینه به تبادل اطلاعات پرداختند. در این رویداد، تفاهم نامه همکاری بین شرکت ارتباطات مبین نت و بنیاد نوآوری مصنوعی برای مشارکت در توسعه اپلیکیشن های هوش مصنوعی منعقد شد. هدف از این همکاری ایجاد زمینه ای برای استفاده از تجربه، تخصص، دانش و ظرفیت طرفین در زمینه پیشرفت فناوری هوش مصنوعی و تولید محصولات مبتنی بر آن است.

مبین نت به عنوان یکی از بازیگران پیشرو در تحول دیجیتال صنعت و کسب و کار، سبد محصولات خود را به منظور ایجاد هم افزایی، توسعه نقشه راه برای تحول دیجیتالی صنایع و ارائه خدمات یکپارچه بر اساس نیاز مشتریان گسترش داده است. در سه سطح مخابرات و اینترنت اشیا، پلتفرم و نرم افزار مدیریت ابر و پشتیبانی و نظارت شبانه روزی را توسعه داده است. مبین نت نیز در تلاش است تا سبد محصولات خود را با خدمات هوش مصنوعی تکمیل کند تا سطح هوش، رقابت پذیری و تحول دیجیتالی صنایع و کسب و کارها را افزایش دهد.

تحول دیجیتال نیازمند همکاری شرکای تجاری است

مهدی قاینقی رئیس هیئت مدیره مبین نت در خصوص ورود مبین نت به عرصه توسعه محصولات جدید گفت: به دنبال ایجاد اکوسیستم متصل و یکپارچه فناوری های تحول دیجیتال در کشور هستیم، صنایع و بنگاه ها با مسائل جدیدی مواجه شده اند، مبین نت. فعالیت در حوزه فناوری اینترنت اشیا می تواند به شرکت ها و سازمان ها برای دستیابی به تجربیات جدید و موفق کمک کند.«هوش مصنوعی نیز یکی از محورهای اصلی تحول دیجیتال است، اما باید به جایگاه قابل اعتمادی برسد تا محقق شود و این با همکاری شرکای تجاری و بازیگران این حوزه محقق خواهد شد.»

گیناگی ادامه داد: تحول دیجیتال برای سازمان ها ضروری است. سازمان‌هایی که از فناوری‌های جدید برای بهبود فرآیندها، خدمات و محصولات خود استفاده نمی‌کنند، از میدان رقابت خارج می‌مانند. همچنین تحول دیجیتال به کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری کمک می کند. با افزایش هزینه های امروزی استفاده از فناوری های نوین بسیار مهم است و در این راستا گام های موثری برداشته ایم. هدف ما از امضای این تفاهم نامه تقویت و تکمیل قابلیت های اکوسیستم است. زیرا متوجه شدیم که فرصت‌هایی در کشور وجود دارد که می‌توانیم با ترکیب آن‌ها فرصت ارائه خدمات حرفه‌ای و تخصصی بر اساس نیاز صنعت را فراهم کنیم.»

اینترنت اشیا، راهکارهایی برای هوشمندسازی صنایع

محمدرضا کامرانی کارشناس اینترنت اشیا و هوش مصنوعی مبین نت به عنوان یکی از تجربیات کاربردی استفاده از هوش مصنوعی در صنعت فولاد و معدن به تشریح نقش فناوری های هوش مصنوعی در بهره وری و پایداری این صنعت پرداخت و گفت: یکپارچه سازی و هم افزایی آن پس از تبدیل دیجیتال و از طریق فناوری اینترنت اشیا، داده ها از حسگرها جمع آوری شده و سپس با کمک لایه های بالایی یا پایینی پردازش و تجزیه و تحلیل می شود. دارای کاربردهای اینترنت اشیا در صنعت معدن و معدن در مولفه هایی مانند مدیریت تعمیرات. ، برآورد زمان و مکان خرابی، نظارت و نظارت بر تجهیزات و ماشین آلات، بهینه سازی آنلاین فرآیند تولید، ایمنی، کنترل کیفیت، رشد تولید و مدیریت انرژی.

کامرانی افزود: آنچه در مبین نت برای توانمندسازی تحول دیجیتال ایجاد کرده ایم، شبکه ای از شرکا، دانش یکپارچه و راهکاری سه لایه است که در موضوع اول تدوین استراتژی و نقشه راه تحول دیجیتال، طراحی محصول بر اساس آن دنبال می کنیم. نیازهای مشتری و توسعه محصول. در مبحث دوم ما یکپارچگی در سطوح استراتژی، برنامه، پروژه، بودجه و فناوری را هدایت می کنیم و در مبحث سوم سه لایه میدان، شبکه و پلت فرم بالادستی در مبین نت داریم.

در حاشیه اولین کنفرانس بین المللی تحول دیجیتالی صنایع فولاد، معدن و معدنی، شرکت های دانش بنیان فرصت های خود را در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در صنعت و تحول دیجیتال ارائه کردند و فرصتی برای بحث و بررسی چالش ها فراهم کردند. و راه حل هایی برای بهره وری و پایداری صنعت فولاد و معدن باید در زمینه تحول دیجیتال بررسی شود. / شرکت ارتباطات مبین نت

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما