پاتک پرسپولیس به استقلال این ستاره در راه پرسپولیس در روز جدید

استقلال سال گذشته 3 دروازه بان داشت. سید حسین حسینی کاپیتان دروازه بان اول، علی ریزو رضایی سنگربن دوم و سینو سعیدی فر دروازه بان سوم شدند.

رضایی قبل از ساپینتو برای فرهاد مجیدی هم بازی می کرد و به عنوان یک استعداد بزرگ نویدبخش بود اما وقتی ساپینتو آمد در یک حرکت شگفت انگیز هر سه دروازه بانش را بازی داد. به طور معمول در دنیای فوتبال، دروازه بان عادی است مگر اینکه مصدوم یا محروم شود، اما ساپینتو آنقدر به دو جوان آینده دار خود ایمان داشت که دروازه بان سوم را نیز بازی کرد.

در ابتدای این فصل و با تصویب قوانین جدید، علی ریزو رضایی نیز مانند بسیاری دیگر مجبور به ترک استقلال شد. او هم مثل چند نفر دیگر خداحافظی کرد اما به تمرین برگشت! بارها خبر پیوستن او به شمسی اوذری قزوین در رسانه ها منتشر شد اما باز هم در آخرین لحظات همه چیز به هوا رفت. خلاصه اینکه وضعیت نامشخص این استعداد تا امروز ادامه داشت تا اینکه توانست رضایت نامه خود را از استعمار بگیرد و حالا این بازیکن در اختیار اوست.

و حالا خبر می رسد که پرسپولیس هم او را می خواهد. به یاد داریم که در ابتدای فصل «پرسپولیس» به دنبال ذخیره برای بیرانوند بود. احمد گوهری رفت و مدافع اول تیم ملی با وجود مصدومیت مجبور شد بدون ذخیره بازی کند. ابتدای فصل قرار بود یک دروازه بان برزیلی بیاید که خود بیرانوند او را وتو کرد! محمدرضا خالد عبادی را یحیی و بیرانوند و پرسپولیس انتخاب کردند که به نوبت به استقلال رفتند و بیرانوند همچنان او را به این تصمیم برای تسلیم متهم می کند!

شاید اگر این دلایل نبود پرسپولیس به سراغ علیریزو رضایی می رفت اما حالا پاتوک استقلال نباید بی پاسخ می ماند. دروازه بان مورد نظر پرسپولیس را گرفتند و حالا به نظر می رسد نوبت پرسپولیس است که دروازه بان فصل قبل استقلال را بیاورد!

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما