پاسخ بایدن به جنایت بیمارستان «الممدانی» احساس خشم و اندوه عمیق دارم!


آفتاب نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المؤمدانی غزه گفت: احساس خشم و اندوه عمیقی دارم.

به گزارش خبرگزاری «المیادین»، وی تاکید کرد که به تیم امنیت ملی آمریکا دستور داده است تا به جمع آوری اطلاعات درباره این حادثه در بیمارستان المعمدانی ادامه دهند.

جو بایدن همچنین اعلام کرد که با پادشاه اردن و نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفتگو کرده است.

رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد که ما از کشته شدن و مجروح شدن افراد بیگناه ناراحت هستیم و ایالات متحده به وضوح بر حفاظت از جان غیرنظامیان در درگیری ها تأکید می کند.

وی گفت که ما با مرگ بیماران، کارکنان پزشکی و سایر افراد بی گناه ابراز همدردی می کنیم.

وزارت بهداشت غزه سه شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید بیمارستان المؤمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که بر اساس برآوردهای اولیه، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، 500 فلسطینی به شهادت رسیدند.

همزمان، آژانس آنروا سازمان ملل متحد اعلام کرد که در نتیجه بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه، 6 فلسطینی کشته شدند.

فلسطینی ها از بمباران های شدید و بی خانمانی به مدارس سازمان ملل در نوار غزه پناه برده اند اما این مدارس نیز توسط رژیم صهیونیستی بمباران می شود.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما