پرداخت دیه؛ مجازات ترساندن دختر همسایه


آفتاب نیوز :

پدر و پسری که دختر همسایه را ترساندند و باعث مرگ او شدند به دیه محکوم شدند.

این پدر و پسر با داماد خانواده درگیر شدند و شوک ناشی از این درگیری باعث ایست قلبی دختر همسایه به نام لودن شد و جان او را گرفت.

پدر لودین پس از مرگ دخترش به پلیس شکایت کرد و گفت: عروس و دامادی در همسایگی ما زندگی می کردند که با هم اختلاف داشتند. چند روز قبل از مریضی دخترم، عروس همسایه از پنجره اش افتاد و جان باخت. داماد مدعی بود که همسرش خودکشی کرده اما پدر و برادر عروس مدعی شدند که او کشته شده است به همین دلیل شبانه به خانه داماد حمله کردند و در و پنجره را شکستند و دخترم را تکان دادند. دخترم دچار سکته قلبی شد اما شوک دعوا حالش را خراب کرد و در بیمارستان فوت کرد.

پس از اظهارات شاکی، جسد دخترش به پزشکی قانونی فرستاده شد و کارشناسان علت مرگ را آریتمی قلبی تشخیص دادند و 30 درصد علت فوت را شوک و آریتمی اعلام کردند.

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری منطقه تهران، متهمان که پدر، پسر و داماد این خانواده بودند در دادگاه حاضر شدند.

پدر و پسر مدعی بودند که فقط برای صحبت به آنجا رفته اند و دعوا نکرده اند. همچنین داماد این خانواده گفته است که هنگام وقوع این حادثه بازداشت بوده و نمی داند چرا نامش در کیفرخواست درج شده است.

وکیل پدر و مادر دم در نهایت گفت: مستندات پرونده نشان می دهد که این پدر و پسر وارد خانه داماد شده و با شکستن در و پنجره ها صدای وحشتناکی به راه انداخته و از ترس لادین به شدت ترسیده اند. فحاشی و دعوا و پزشکی قانونی نیز این موضوع را تایید کرده است.

در نهایت هیئت منصفه برای تصمیم گیری وارد دادگاه شدند و متهمان را به پرداخت دیه محکوم کردند.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما