خون مردم خاورمیانه مهم نیست. اما اگر برای مرد چشم آبی اتفاقی بیفتد به همه اطلاع داده شود بایرن آلمان را به یهودیان بدهید


آفتاب نیوز :

سید حسن خمینی در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله اشرف اصفهانی اظهار داشت: یک ملت بیش از 70 سال است که مظلوم واقع شده است. این روزها آنها در مورد مالکیت یهودیان بر زمین دروغ می گویند. اگر اینطور باشد فردا همه سادوت ها مدعی سرزمین مکه خواهند شد!

سید حسن خمینی گفت: اگر طایفه ای در چند هزار سال پیش زمین داشته باشد، ملاک مشروعیت نیست.

وی افزود: دروغ دیگر این است که فلسطینی ها زمین های خود را فروخته اند. خودشان می گویند 10 درصد زمین را خریدیم. البته محققان می گویند تنها 3 درصد است.

او هولوکاست را یکی دیگر از دلایل این وحشیگری می داند و می گوید: اگر اینطور بود، ایالت بایرن آلمان را می دادید تا ساکن شوند.

سید حسنی خمینی افزود: اگر کودک چشم آبی رنج می برد، همه دنیا بدانند، اما خون خاورمیانه مهم نیست!

امام با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه گفت: سیاست اسرائیل سرپوش گذاشتن بر جنایات آنهاست. اما بزرگترین بی عدالتی اقدام رئیس جمهور آمریکاست که در همان روز به آنجا می رود.

امام یدگور گفت: نهضت مقاومت امروز چیزی جز بذر کاشته شده توسط امام نیست که به معنای بازگشت به هویت دینی است. وضعیت ناحیه باردار اتفاق مهمی است و هر لحظه ممکن است اتفاق مهمی بیفتد. در چنین شرایطی باید وحدت و اتحاد حفظ شود.

به گفته وی، باید اختلافات را کنار گذاشت. شرایط خاصی در دنیا به وجود آمده است و می تواند حامل اتفاقات خوبی باشد.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما