فیلم نجات 400 گربه و سگ از یک شبکه تجارت غیرقانونی


آفتاب نیوز :

پلیس اسپانیا روز چهارشنبه اعلام کرد که بیش از 400 حیوان، بیشتر گربه و سگ، در بخشی از عملیات برای شکستن یک شبکه تجارت غیرقانونی نجات یافته اند.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد در این عملیات 13 نفر دستگیر شدند و این گروه مظنون به واردات غیرقانونی حیوانات از شرق اروپا با خودروهای کوچک دارای تهویه هستند.

به گفته پلیس، شرایط غیربهداشتی باعث شد برخی از حیوانات به بیماری های عفونی مبتلا شوند. برخی نیز به دلیل بدرفتاری جان باختند.

مقامات گفتند که این گروه اسنادی را جعل کرده است تا حیوانات بیمار هنگام فروختن آنها سالم به نظر برسند.

پلیس تحقیقات خود را در پایان سال 2020 پس از دریافت چندین شکایت در مورد شرایط غیربهداشتی در یک فروشگاه حیوانات خانگی در مرکز بارسلون آغاز کرد.

پلیس سپس 33 سگ بیمار را نجات داد و متوجه نقص های آشکاری در پرونده حیوانات شد و آنها را به این فکر انداخت که حیوانات از کجا آمده اند.

پلیس گفت که بیش از 400 حیوان را کشف و 13 نفر را در بخشی از عملیات ماه گذشته علیه این گروه که در بارسلونا، مادرید، آندورا و اروپای شرقی فعال بود، دستگیر کرد.

قاچاق حیوانات می تواند تهدیدی برای سلامت عمومی باشد، زیرا حیوانات به طور غیرقانونی و اغلب واکسینه نشده پرورش می یابند و می توانند انسان و دام را آلوده کنند.

متهمان به حیوان آزاری، کلاهبرداری، جعل و پولشویی متهم هستند.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما